Autor |
Wiadomość |
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 23:17, 02 Lut 2006 |
|
Oczywiście chodzi o 2 stroke-a- i teraz tak czy wydech najpierw czy lepsze płyca w sensie dolot, bo jak wydech to oczywiście dodatkowe chłodzenie < chyba>a jak dolot to inne reed valvesy i chyba filtr< flame arestor>, kolektor ssący( tak go nazwe ) między blokiem a gażnikami.
Pytam bo sie nie znam dopiero sie ucze.
Może ktoś ma jakieś pojęcie - a napewno ma
co lepiej na poczatku zastosować żeby większy peak uzyskac??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 16:34, 05 Lut 2006 |
|
jeśli chodzi o skuter wodny to jest bardzo dużo kombinacji .śkuter wodny niema nic wspulnego z motocyklem i skuterem śnieżnym pza silnikiem.Ktury i tak jest inaczej skonfigórowany .ale wydech to dobry pomysł
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 16:42, 05 Lut 2006 |
|
zależy co chcesz uzyskać po tuningu Witek
|
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 18:29, 05 Lut 2006 |
|
dobra wydech juz wiem- zobaczymy ile się zakreci przy obciażeniu( po dotarciu naturalnie , i chyba jeszcze smt6- paliwko i msd- zpłon, sie założy
pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 21:38, 05 Lut 2006 |
|
skuter wodny nie posiada zbyt wysokich obrotów i nie należy iść w tą stronę z tuningiem .Jeśli chciałbyś szczegułowych porad to podaj markę ityp skutera .Witek
|
|
|
|
|
Muniek
Gość
|
Wysłany:
Nie 12:30, 12 Lut 2006 |
|
Ty dziuras jaki SMT6?? Przeciez to nie ma wtrysku Chyba ze SMT^ chcesz sterowac zaplon?? Ale to lepiej MSD i tyle...
|
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 18:31, 12 Lut 2006 |
|
MSD-hyba ze ktos buduje SS[super stok] .Obecne skutery posiadaja bdb układy zapłonu. natomiast z silnikiem 2T z wtryskiem nic sie nieda zrobic.
Witek [/list]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 21:46, 12 Lut 2006 |
|
z SMT6 faktycznie zabardzo się pospieszyłem co innego myslałem co innego napisałem, ale NOVI bedzie w sam raz ,a msd zapłon obowiązek.I chyba pompa troszke większa(wydajniejsza, ciekawe jak seryjna sobie radzi) by się przydała.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 11:24, 13 Lut 2006 |
|
Dziurek napisz oco ci chodzi.Czy chcesz zbudowac szybki skuter ,czy go przerobic ne spawarke,MSD nadaje sie do SS gdzie stosuje sie ekstremalne katy rozrzadu .Skuter zurzywa wtedy 100l -1h.
Zmiana pompy nie powoduje wzrostu szybkosci.Ksztalt pompy zalerzy od warunkow panujacych na danym akwenie.Hodzi o ilosc lopat prostujacych wpompie .Podstawa to trafic ze srubą ktora jest terz zalerzna od naszego stylu plywania. NOVI najlepszy gaznik na rynku do tuningu. Zmiana samego gaznika nie powoduje znaczacego wzrostu mocy.przyjmuje sie ze powiekszenie go o 1mm dodaje okolo 1 Km.Oczywiscie tylko przy zmianie gaznika.trzeba go dobrze wyregulowac bo morzna osiagnac efekt odwrotny.Jest to bardzo trudny i pracochlony proces
Prosił bym o konkrety
pozdrawiam Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 14:19, 13 Lut 2006 |
|
Nie rozumiem o jaki rozrzad chodzi zabardzo...Większa wydajniejsza POMPA PALIWA WIECEJ PALIWA do Gażnika. ehhhhhh
pozdrawiam
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 18:43, 13 Lut 2006 |
|
sory jesli niewiesz to poszukaj w internecie np lub kup ksiazke .Forum niejest do tlumaczenia budowy silnika 2T czy 4T
Witek
|
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 20:32, 13 Lut 2006 |
|
A do czego niby jest forum??
A Je-Pistons to najlepsze tłoki na świecie tylko wy tego nie wiecie,oczywiście.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Pon 20:34, 13 Lut 2006 |
|
Faktycznie JE pistons sa jednymi z lepszych na swiecie, a napewno sa rewelacyjne do aut.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 20:52, 13 Lut 2006 |
|
Opinie są podzielone jak widać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Pon 21:04, 13 Lut 2006 |
|
Co do skuterow sie nei wypowiadam bo nie wiem..tloki PRO X'a sa uzywane wszedzie w sensie w wielu sportach motorowych. Tak samo wiseco ale wiem ze do wiseco trzeba zostawiac wiekszy "przeswit" pomiedzy tlokiem a cylindrem ..prawda czy falsz??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|