Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wydech czy dolot - oto jest pytanie a może odbydwa naraz?? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Dziurek




Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 23:17, 02 Lut 2006 Powrót do góry

Oczywiście chodzi o 2 stroke-a- i teraz tak czy wydech najpierw czy lepsze płyca w sensie dolot, bo jak wydech to oczywiście dodatkowe chłodzenie < chyba>a jak dolot to inne reed valvesy i chyba filtr< flame arestor>, kolektor ssący( tak go nazwe ) między blokiem a gażnikami.
Pytam bo sie nie znam dopiero sie ucze.
Może ktoś ma jakieś pojęcie - a napewno ma Smile
co lepiej na poczatku zastosować żeby większy peak uzyskac??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Nie 16:34, 05 Lut 2006 Powrót do góry

jeśli chodzi o skuter wodny to jest bardzo dużo kombinacji .śkuter wodny niema nic wspulnego z motocyklem i skuterem śnieżnym pza silnikiem.Ktury i tak jest inaczej skonfigórowany .ale wydech to dobry pomysł
Gość






PostWysłany: Nie 16:42, 05 Lut 2006 Powrót do góry

zależy co chcesz uzyskać po tuningu Witek
Dziurek




Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 18:29, 05 Lut 2006 Powrót do góry

dobra wydech juz wiem- zobaczymy ile się zakreci przy obciażeniu( po dotarciu naturalnie , i chyba jeszcze smt6- paliwko i msd- zpłon, sie założy Smile
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Nie 21:38, 05 Lut 2006 Powrót do góry

skuter wodny nie posiada zbyt wysokich obrotów i nie należy iść w tą stronę z tuningiem .Jeśli chciałbyś szczegułowych porad to podaj markę ityp skutera .Witek
Muniek
Gość





PostWysłany: Nie 12:30, 12 Lut 2006 Powrót do góry

Ty dziuras jaki SMT6?? Przeciez to nie ma wtrysku Smile Chyba ze SMT^ chcesz sterowac zaplon?? Ale to lepiej MSD i tyle...
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 18:31, 12 Lut 2006 Powrót do góry

MSD-hyba ze ktos buduje SS[super stok] .Obecne skutery posiadaja bdb układy zapłonu. natomiast z silnikiem 2T z wtryskiem nic sie nieda zrobic.
Witek Rolling Eyes [/list]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dziurek




Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 21:46, 12 Lut 2006 Powrót do góry

z SMT6 faktycznie zabardzo się pospieszyłem co innego myslałem co innego napisałem, ale NOVI bedzie w sam raz ,a msd zapłon obowiązek.I chyba pompa troszke większa(wydajniejsza, ciekawe jak seryjna sobie radzi) by się przydała.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 11:24, 13 Lut 2006 Powrót do góry

Dziurek napisz oco ci chodzi.Czy chcesz zbudowac szybki skuter ,czy go przerobic ne spawarke,MSD nadaje sie do SS gdzie stosuje sie ekstremalne katy rozrzadu .Skuter zurzywa wtedy 100l -1h.
Zmiana pompy nie powoduje wzrostu szybkosci.Ksztalt pompy zalerzy od warunkow panujacych na danym akwenie.Hodzi o ilosc lopat prostujacych wpompie .Podstawa to trafic ze srubą ktora jest terz zalerzna od naszego stylu plywania. NOVI najlepszy gaznik na rynku do tuningu. Zmiana samego gaznika nie powoduje znaczacego wzrostu mocy.przyjmuje sie ze powiekszenie go o 1mm dodaje okolo 1 Km.Oczywiscie tylko przy zmianie gaznika.trzeba go dobrze wyregulowac bo morzna osiagnac efekt odwrotny.Jest to bardzo trudny i pracochlony proces
Prosił bym o konkrety
pozdrawiam Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pon 14:19, 13 Lut 2006 Powrót do góry

Nie rozumiem o jaki rozrzad chodzi zabardzo...Większa wydajniejsza POMPA PALIWA WIECEJ PALIWA do Gażnika. ehhhhhh
pozdrawiam
Gość






PostWysłany: Pon 18:43, 13 Lut 2006 Powrót do góry

sory jesli niewiesz to poszukaj w internecie np lub kup ksiazke .Forum niejest do tlumaczenia budowy silnika 2T czy 4T
Witek Shocked
Dziurek




Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:32, 13 Lut 2006 Powrót do góry

A do czego niby jest forum??
A Je-Pistons to najlepsze tłoki na świecie tylko wy tego nie wiecie,oczywiście.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pon 20:34, 13 Lut 2006 Powrót do góry

Faktycznie JE pistons sa jednymi z lepszych na swiecie, a napewno sa rewelacyjne do aut.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dziurek




Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:52, 13 Lut 2006 Powrót do góry

Opinie są podzielone jak widać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pon 21:04, 13 Lut 2006 Powrót do góry

Co do skuterow sie nei wypowiadam bo nie wiem..tloki PRO X'a sa uzywane wszedzie w sensie w wielu sportach motorowych. Tak samo wiseco ale wiem ze do wiseco trzeba zostawiac wiekszy "przeswit" pomiedzy tlokiem a cylindrem ..prawda czy falsz??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)