Autor |
Wiadomość |
chrypo
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany:
Wto 15:05, 06 Paź 2009 |
|
witam mam pytanie czy "wżer" na łożysku igiełkowym "rolce" na wale ( pod korba) w nacieciu na korbie widac stan łozyska igiełkowego i wszystkie rolki sa ok poza jedna ma malutki odprysk (ubytek) materiału na którym jest nalot rdzy czy przejmoac sie tym czy nie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Śro 10:00, 07 Paź 2009 |
|
Chodzi Ci o dolne lożysko korbowodu?? Optymalnie nic nie powinno miec wżerów ani ubytków. Wał to kręgosłup silnika 2 suwowego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
chrypo
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany:
Śro 10:54, 07 Paź 2009 |
|
dokladne tak postaram sie fote zrobic i podesle linka
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
chrypo
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany:
Śro 12:00, 07 Paź 2009 |
|
przesyłam foty.... koles mówił mi ze dostaje raka wał a drugi mówi zebym sie nie przejmował tylko pływał kto ma racje ????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Śro 14:06, 07 Paź 2009 |
|
Powiem szczrze ze Twoj wal obecnie ma min 15 lat (do 1995 byl 650 sx z tego co pamietam). Zakladam ze nigdy nie byl regenrowany. Zeby miec 100% pewnosc ze nie robisz teraz tego wszystkiego na marne - wymien korby i lozyska - pare zlotych wiecej ale spokoj na wiele sezonow... jak cos moge pomoc ogarnac taniej graty...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Śro 14:08, 07 Paź 2009 |
|
Wyjmij wal z karteru i zobacz luz na korbach (gora - dol, bna bok jest mniej wazne i tam luz zawsze jest.) Nie moze byc luzu gora dol - to powoduje zrysowanie czopow/ lozysk i zatarcie walu.... to samo trzeba sprawdzic z glowka korby - owalizacja glowki....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
chrypo
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany:
Śro 20:13, 07 Paź 2009 |
|
muniek luzów brak wiec co? to chyba bez sensu zebym regenerował teraz ?wał był robiony u niemca od którego go mam....... a za ile masz klamoty do wału? jak po kosztach to ok wtedy se zrobie ale tak normalnie to bez sensu reg. wału 1000zł minimum a ja za cały skuter dałem 2tys
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
chrypo
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany:
Śro 20:16, 07 Paź 2009 |
|
powiedz mi czy ta skaza co na fotach jest czy nie jest grozna????? moge z tym smigac?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Czw 9:47, 08 Paź 2009 |
|
Powiem szczrze ze ciezko cos stwierdzic po fotkach..moze Witek bedzie w stanie cos wiecej powiedziec... ja wiem tylko tyle ze w tym sporcie jezeli czegos sie nie zrobi raz a dobrze to pozniej sie na brzegu patrzy z lezka w oku na plywajacych kolegow
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 19:46, 08 Paź 2009 |
|
Wydaje mi się że ten wżer nie stanowi większego problemu ale pod dużym znakiem zapytania jest stan łożysk na wale ,ja wyciągałbym wał bez zastanowienia teraz i tak już nie popływasz przez cylinder a jak pisał muniek sprżęt zrobiony na igiełke to podstawa chyba że wolisz pić piwo na plaży...............
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|