Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 XP Di Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
szOPen




Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 10:49, 26 Cze 2010 Powrót do góry

Sprawdziłem
na zapietej zrywce i odpalonym napisie SEADOO na wyświetlaczu po nacisnieciu SET i mozemy zmienic jezyk
Tylko po co jak i tak nic z tego nie mamy
U mnie nie wazne jaki jezyk wybiore fr.ang nic sie nie zmienia - chyba ze jezyk komunikatow np.MAINT

Co do mocy to na nakklejce pod kkierownica u mnie jest 93 kw i mam silnik 947 a kolega ma 99 kw i silnik 951 i tu taki maly zonk.Bo podobno takich silnikow nie było w Xp-di
Rużnica pomiedzy moim a jego jest znaczna lepiej wychodzi z wody na VTS podniesionym zdecydowanie bardziej idzie driob do gory predkosc max jest taka sama od zera tak do maksymalnej predkosci jest 1 dlugosc skutera przedemna i nie jestem w stanie go w zaden sposob dogonic.
Krata seria sruba seria .
Jestem z Rzeszowa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szOPen




Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 10:57, 26 Cze 2010 Powrót do góry

Zastanawialem sie nad kupieniem
Jakiegos takiego chipa
DYNO-BOOST na ebay jest tego sporo i cena jest w bardo atrakcyjna tylko pytanie na ile to prawda i ile to kit

Coś może na ten temat wiesz ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Royal




Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polska Zachodnia

PostWysłany: Pon 10:16, 28 Cze 2010 Powrót do góry

Niestety na temat dynojeta nic niewiem sprawdzonego.Tylko z postow na stronach w Stanach. Chetnie tez bym zamowil i potestowal.Ja mam wersje tez 93 kw.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szOPen




Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 17:08, 28 Cze 2010 Powrót do góry

Właśnie
Kupiłem kilka pierdol na ebay i chyba zamowie jeszcze ten

Ale myśle ze to bedzie zwykly kit na zasadzie opornika i oszkukania ilosci dostarczonego tlenu to komory spalania

Pewnie na zasadzie jak tanie chipy do TDI wstawic opornik na przepływke i cos tam daje wiecej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Royal




Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polska Zachodnia

PostWysłany: Wto 9:43, 29 Cze 2010 Powrót do góry

Daj linka do tego ,Chipa,.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szOPen




Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 16:27, 29 Cze 2010 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

Jest jeszcze Speed Limiter


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Royal




Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polska Zachodnia

PostWysłany: Wto 23:08, 29 Cze 2010 Powrót do góry

Mozesz mi to zamowic?? Jestem sklonny zaryzykowac i potestowac.
Daj jakis kontakt do siebie, moze na priv.
Jesli chodzi o limiter to kto moze nam to zmienic??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szOPen




Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 8:02, 30 Cze 2010 Powrót do góry

Limiter podobno podnosi obroty maksymalne

608-212-222 po 18-stej zadzwon


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Royal




Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polska Zachodnia

PostWysłany: Pon 17:51, 05 Lip 2010 Powrót do góry

Czy zdarzylo sie komus ze po calodniowym plywaniu uszkodzila sie swieca??
Dokladnie mowiac pekla porcelana na swiecy.
Zdarzylo sie to juz drugi raz, za pierwszym razem myslalem ze swiece uszkodzilem mechanicznie przy demontarzu lecz za drugim to juz nie mozliwe. Jaka mozna zastasowac inna mocniejsza swiece do
Sea Doo XP Di ???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szOPen




Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 13:25, 14 Lip 2010 Powrót do góry

Nie maiłem jak dotąd takiego problemu .
Też nigdy nie słyszałem by ktos miał taki problem
Chać właśnie bede wymieniał świece .
Może masz coś nie tak z uszczelką pod pojemnikiem i woda dostaje sie na silnik .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szOPen




Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 13:28, 14 Lip 2010 Powrót do góry

ja stosuje swiece NGK ZFR4F-11 takie zaleca producent i tego bede sie trzymał . Po co poprawiać fabrykę jak jest ok .

A po jakim przebiegu wymieniasz swiece ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
imatoti




Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: małopolskie

PostWysłany: Sob 10:39, 04 Wrz 2010 Powrót do góry

Witam

rozpędzam swojego XP DI do maksymalnej prędkości i po nagłym odjęciu gazu kiedy skuter wytraci całkiem obroty i próbuję znowu dodawać lekko gazu dławi się przez kilka sekund. Nie ma problemu jak trzymam go na obrotach. Proszę o rady.

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Royal




Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polska Zachodnia

PostWysłany: Pią 18:39, 19 Lis 2010 Powrót do góry

pierwsze co bym zrobil to wymienil w nim swiece na nowe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
imatoti




Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: małopolskie

PostWysłany: Nie 12:54, 12 Cze 2011 Powrót do góry

dziękuję Royal, to pewnie będzie to. Już niedługo się okaże.
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
imatoti




Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: małopolskie

PostWysłany: Pią 14:01, 15 Lip 2011 Powrót do góry

Witam

Chciałbym wymienić olej w turbinie (S-D XP Di). Mam pytanie, czy mogę zastosować zwykłą silikonową uszczelkę w tubce czy musi to być coś specjalnego? W manualu wyczytałem ze śrubki powinno sie smarowac czym innym, stożek turbiny czym innym... w sumie potrzebowałbym trzech różnych uszczelniaczy :/ Proszę o pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)