Autor |
Wiadomość |
szOPen
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 10:49, 26 Cze 2010 |
|
Sprawdziłem
na zapietej zrywce i odpalonym napisie SEADOO na wyświetlaczu po nacisnieciu SET i mozemy zmienic jezyk
Tylko po co jak i tak nic z tego nie mamy
U mnie nie wazne jaki jezyk wybiore fr.ang nic sie nie zmienia - chyba ze jezyk komunikatow np.MAINT
Co do mocy to na nakklejce pod kkierownica u mnie jest 93 kw i mam silnik 947 a kolega ma 99 kw i silnik 951 i tu taki maly zonk.Bo podobno takich silnikow nie było w Xp-di
Rużnica pomiedzy moim a jego jest znaczna lepiej wychodzi z wody na VTS podniesionym zdecydowanie bardziej idzie driob do gory predkosc max jest taka sama od zera tak do maksymalnej predkosci jest 1 dlugosc skutera przedemna i nie jestem w stanie go w zaden sposob dogonic.
Krata seria sruba seria .
Jestem z Rzeszowa
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
szOPen
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 10:57, 26 Cze 2010 |
|
Zastanawialem sie nad kupieniem
Jakiegos takiego chipa
DYNO-BOOST na ebay jest tego sporo i cena jest w bardo atrakcyjna tylko pytanie na ile to prawda i ile to kit
Coś może na ten temat wiesz ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Royal
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polska Zachodnia
|
Wysłany:
Pon 10:16, 28 Cze 2010 |
|
Niestety na temat dynojeta nic niewiem sprawdzonego.Tylko z postow na stronach w Stanach. Chetnie tez bym zamowil i potestowal.Ja mam wersje tez 93 kw.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szOPen
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 17:08, 28 Cze 2010 |
|
Właśnie
Kupiłem kilka pierdol na ebay i chyba zamowie jeszcze ten
Ale myśle ze to bedzie zwykly kit na zasadzie opornika i oszkukania ilosci dostarczonego tlenu to komory spalania
Pewnie na zasadzie jak tanie chipy do TDI wstawic opornik na przepływke i cos tam daje wiecej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Royal
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polska Zachodnia
|
Wysłany:
Wto 9:43, 29 Cze 2010 |
|
Daj linka do tego ,Chipa,.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szOPen
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 16:27, 29 Cze 2010 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest jeszcze Speed Limiter
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Royal
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polska Zachodnia
|
Wysłany:
Wto 23:08, 29 Cze 2010 |
|
Mozesz mi to zamowic?? Jestem sklonny zaryzykowac i potestowac.
Daj jakis kontakt do siebie, moze na priv.
Jesli chodzi o limiter to kto moze nam to zmienic??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szOPen
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 8:02, 30 Cze 2010 |
|
Limiter podobno podnosi obroty maksymalne
608-212-222 po 18-stej zadzwon
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Royal
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polska Zachodnia
|
Wysłany:
Pon 17:51, 05 Lip 2010 |
|
Czy zdarzylo sie komus ze po calodniowym plywaniu uszkodzila sie swieca??
Dokladnie mowiac pekla porcelana na swiecy.
Zdarzylo sie to juz drugi raz, za pierwszym razem myslalem ze swiece uszkodzilem mechanicznie przy demontarzu lecz za drugim to juz nie mozliwe. Jaka mozna zastasowac inna mocniejsza swiece do
Sea Doo XP Di ???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szOPen
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 13:25, 14 Lip 2010 |
|
Nie maiłem jak dotąd takiego problemu .
Też nigdy nie słyszałem by ktos miał taki problem
Chać właśnie bede wymieniał świece .
Może masz coś nie tak z uszczelką pod pojemnikiem i woda dostaje sie na silnik .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szOPen
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 13:28, 14 Lip 2010 |
|
ja stosuje swiece NGK ZFR4F-11 takie zaleca producent i tego bede sie trzymał . Po co poprawiać fabrykę jak jest ok .
A po jakim przebiegu wymieniasz swiece ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
imatoti
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: małopolskie
|
Wysłany:
Sob 10:39, 04 Wrz 2010 |
|
Witam
rozpędzam swojego XP DI do maksymalnej prędkości i po nagłym odjęciu gazu kiedy skuter wytraci całkiem obroty i próbuję znowu dodawać lekko gazu dławi się przez kilka sekund. Nie ma problemu jak trzymam go na obrotach. Proszę o rady.
pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Royal
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polska Zachodnia
|
Wysłany:
Pią 18:39, 19 Lis 2010 |
|
pierwsze co bym zrobil to wymienil w nim swiece na nowe.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
imatoti
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: małopolskie
|
Wysłany:
Nie 12:54, 12 Cze 2011 |
|
dziękuję Royal, to pewnie będzie to. Już niedługo się okaże.
pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
imatoti
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: małopolskie
|
Wysłany:
Pią 14:01, 15 Lip 2011 |
|
Witam
Chciałbym wymienić olej w turbinie (S-D XP Di). Mam pytanie, czy mogę zastosować zwykłą silikonową uszczelkę w tubce czy musi to być coś specjalnego? W manualu wyczytałem ze śrubki powinno sie smarowac czym innym, stożek turbiny czym innym... w sumie potrzebowałbym trzech różnych uszczelniaczy :/ Proszę o pomoc.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|