Autor |
Wiadomość |
Royal
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polska Zachodnia
|
Wysłany:
Wto 21:05, 25 Maj 2010 |
|
Witam kolegow.
Czy mozna zrezygnowac z dozownika oleju w Sea Doo Xp Di??
Jesli tak to co zrobic z rurakmi od pompy oleju>> zalepic??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 5:47, 26 Maj 2010 |
|
NIE ,NIE !!!!!!!!!!!!!!
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Royal
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polska Zachodnia
|
Wysłany:
Śro 9:30, 26 Maj 2010 |
|
Nie rezygnowac?? czy Nie zaslepiac??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marek
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 13:10, 26 Maj 2010 |
|
Witek ma 100% racji.Możesz dozownik zlikwidować,tam gdzie paliwo jest dostarczane przez gaźnik,nie przez wtryski.
Marek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Royal
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polska Zachodnia
|
Wysłany:
Śro 20:31, 26 Maj 2010 |
|
Rozumiem ze odpowiedz jest konkretna, ale poprosze o rozwiniecie tematu
W czym przeszkadzala by mieszanka??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Royal
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polska Zachodnia
|
Wysłany:
Wto 9:59, 01 Cze 2010 |
|
Nie bede zaczynal nowego tematu poniewaz sprawa dotyczy tego samego sprzetu. Poszukuje schemat elektryczny do Sea Doo Bombardier XP Di
Chodzi mi o dokladny schemat z kolorami przewodow i opisami pinow w sterownikach i modulach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 6:26, 02 Cze 2010 |
|
o takim nie słyszałem, nie istnieje.Technicznego schematu szukaj na (PWC today ) , z tego co wiem to najdokładniejszy . Nigdy nie znalezlismy w nim błedu
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez witek dnia Śro 6:30, 02 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Royal
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polska Zachodnia
|
Wysłany:
Pon 11:32, 07 Cze 2010 |
|
Dzieki za wskazowke,schemat znalazlem.
Okazalo sie ze byl przyciety i przegnity przewod pod zegaramy
a zasialnie i masa w tym modelu jest podlanczona szeregowo miedzy obydwoma zegarami.
Kto z kolegow podpowie jakie ma max obroty
przy plywaniu na tafli jeziora.
Podejrzewam ze mam za malo , jest 6800 na max.
predkosc max 50 do 55 mil wedlug wskaznika oczywiscie
Przy xp ltd bylo 60 do 65 mil.
Mam tez jeden blad tz.
jeden sygnal buzera na okolo 1 min. ktory sie caly czas powtarza.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Royal
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polska Zachodnia
|
Wysłany:
Pon 18:50, 07 Cze 2010 |
|
Udalo sie ustalic max obroty
a wiec dla xp i xp di jest takie same
Engine Rev Limiter RPM 7200 (+ -)50
moze ktos potwierdzic??
Co sprawdzic w pierszej kolejnosci dlaczego nie osiaga takich obrotow??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 6:00, 08 Cze 2010 |
|
7200 to limit.
6800 --6900 to max na gładkiej wodzie
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Royal
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polska Zachodnia
|
Wysłany:
Śro 23:31, 09 Cze 2010 |
|
Co doslownie oznacza limiter?? czy to mozna tlumaczyc ze np na przyczepie kreci np. podczas wydmuchiwania wody po plywaniu na 7250 obr.??
Jaka powinna byc v-max na gladkiej wodzie takiego xp di??
Czy jest wolniejszy niz XP LTD??
poszukuje gdzie znajduje sie filtr paliwa xp di, bo napewno niema go tam gdzie xp ltd.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szOPen
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 17:43, 22 Cze 2010 |
|
Nie wiem ile twoj XP Di płynie ale moj
Obroty max 6800
prędkość max do 107 km/h a sredio tak około 98 km/h
na zupełnie gładkiej wodzie paliwo 95 oktan 103 km/h ciagle
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Royal
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polska Zachodnia
|
Wysłany:
Czw 15:38, 24 Cze 2010 |
|
A w jaki sposob pokazuje Ci zegar w km/h??
U mnie pokazuje w milach/h
Udalo mie tylko znalesc w menu przelanczanie jezykow
ale jest tylko niemiecki,angielski,francuski i chyba wloski.
pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szOPen
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 19:16, 24 Cze 2010 |
|
Tak w km/h
A gdzie ty zmiane jezyka znalazłeś ?
Jaką masz moc Xp-di
umnie jest 93 kw a kolego ma 99 kw i jest to duza różnica
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Royal
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polska Zachodnia
|
Wysłany:
Pią 9:34, 25 Cze 2010 |
|
zeby zmienic jezyk menu musisz na wlanczonym liczniku
czyli zeby sie swiecilo na lcd sea doo nacisnac i trzymac przycisk
okolo 5 sek.teraz nie kojarze ktory ale sa tylko 2 wiec nie bedziesz mial klopotu ustalic. albo SET albo Mode. potem drugim z nich zmieniasz .
Pierwsze slysze zeby XP DI mialy motory o dwoch innych mocach.
Jestes pewien?? Z kad jestes??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|