Autor |
Wiadomość |
Waldek
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 21:21, 27 Cze 2007 |
|
Czesc
Czy ktos moze mi doradzic?Czy warto kupoc SEA DOO XP LTD?
Waldek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 6:57, 28 Cze 2007 |
|
Zalerzy do czego ma CI slurzyc ,wyscigi ,ciaganie narciarza ,wycieczki wodne ,co chcesz nim robic. Jako skuter i kadlub zaj. do zabawy.
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Waldek
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 18:55, 28 Cze 2007 |
|
Czesc Witek
Wlasciwie do wszystkiego po troche poza wyscigami.
Glownie interesuje mnie zywotnosc silnika,i ceny czesci.
Wiekszosc o ktorych czytalem na necie po ok. 120-140 godz. miala przebudowany silnik.
Dzieki za odpowiedz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pią 7:37, 29 Cze 2007 |
|
Znam z300 godzin słyszałem o590 godzin i znam 3 godziny .Zalerzy od urzytkownika i w sporej mierze niestety od serwisowania. To nie zart; Wpada klijent pyta pamieta mnie pan ja robilem serwis u was .Pytam kiedy ,on 5 lat temu . Wiec zapytalem cz silnik zyje On ma sie dobrze.Chcialby przeglad na nastepne 5 lat .TO CHOROR .Potem mowi sie ze silniki slabe i awaryjne .
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 15:23, 02 Lip 2007 |
|
Moim zdaniem najlepszy kadłub na jakim pływałem, co do silnika to seria wymaga kilka drobnych przeróbek, by go uelastycznić, napewno nie nadaje się do ciągania ( moje zdanie- gdyż to daje straszne obciążenie na układ napędowy, który moim zdniem nie jest przystowsowany do tego co za tym idzie skraca znacznie żywotność układu, silnika , ale przynajmniej cześci nie są takie drogie i praktycznie dostepne od ręki, jak się do mnie uśmiechniesz ) Proponuje tego od 99 roku.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 12:11, 03 Lip 2007 |
|
problem napedu przy tuningu !!!! wystepowal w modelu 98. Trzeba wypoziomowac silnik.
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 13:41, 03 Lip 2007 |
|
NIE Tuningu ale PRZY ciaganiu się np na wake-u albo kole - Witek czytaj uważnie !!!- Odpowiadam na pytanie jakie Waldek zadał. On niechce używac tego skutera do wyścigów tylko do rekreacji no może troszke bardziej Hardcorowej. Więc osobiście odradzam ten model no chyba że po 99 bo ma inny układ napędowy duzo " dokłądniejsze, mocniejsze ,lepsze słoneczko ".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 7:32, 04 Lip 2007 |
|
Dziuras to ty zle czytasz nie w budowie sloneczka tkwi problem.
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 9:59, 04 Lip 2007 |
|
O czym my tu gadaliśmy ???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|