Autor |
Wiadomość |
kogut evo
Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 8:46, 14 Maj 2009 |
|
co sadzicie o tym zestawie W skład wchodzi:
SXR 800 Head
Factory 800 SXR WET PIPE
R&D ADJ HANDLEPOLE
R&D REED SPACER KIT
R&D RIDEPLATE KAW 800 SXR
R&D AQUAVEIN 800 SXR
IMPELLER DYNA FLY 14/23 - SOLAS
R&D 750 LTD STUFFER KI
R&D PUMP SHOE SAL KIT 92
R&D 750 94XADV PLATE
warto wydac na niego wydac 6500zl co ten zestaw poprawi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
kogut evo
Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 23:11, 14 Maj 2009 |
|
czy za ta kase mozna kupic cos wiecej ???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mpower
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Wto 18:37, 19 Maj 2009 |
|
Do czego chcesz używać skutera?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kogut evo
Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 19:54, 19 Maj 2009 |
|
na poczatku chcialem do freestyl'u ale nikt nie mogl okreslic mi kosztow a teraz chce sie poscigac i od czasu do czasu powyglupiac sie na morzu ale jesli koszty przygotowania kawy do freestyl'u (w ta strone bardziej mnie ciagnie)byly do zaakceptowania to wolal bym pojsc w ta strone
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kogut evo
Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 20:02, 19 Maj 2009 |
|
jesli bylby do freestylu to musialby byc przygotowany tak zebym mogl zaczac uczyc sie backflipa
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mpower
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Wto 20:12, 19 Maj 2009 |
|
Freestyle to ogromny koszt bo kadłub z carbonu.
Jeśli wyścigi to tylko dry pipe, jeśli dobrze rozumiem to chcesz skuter do freeride`u?
Cena którą podałeś jest bardzo korzystna, chyba z USA, w Europie wet pipe kosztuje ok. 900 EUR.
Najwięcej da Ci rura i głowica, zamiast pozostałych gratów kup dobry zapłon, u mnie 500 EUR i wszystko musi Ci ustawić ktoś kto się zna, jeśli nie masz doświadczenia nawet nie próbuj, jeśli ktoś będzie Ci coś proponował , zapytaj ile skuterów już zrobił i niech da Ci kontakt z ich właścicielami. Uważajcie na tunerów z allegro!!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kogut evo
Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 20:18, 19 Maj 2009 |
|
no wlasnie wiem ze troche za ciezki jest ten skuter i trzeba go odchudzic
najlepiej jakby ktos zrobul mi kosztorys tuningu do freestylu za skuter dalem malo to jest jakis zapas na tuning
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kogut evo
Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 20:20, 19 Maj 2009 |
|
jak nie bedzie mnie stac na freestyl to zrobie sobie skuter do scigania a w przyszlosci kupie sobie drogi i zrobie na freestyle
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mpower
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Wto 20:20, 19 Maj 2009 |
|
Backflip??? Bravo za odwagę, ile lat pływasz na skuterze stojącym?
Może na początek coś łatwiejszego...
Mogę Ci sprzedać skuter do freestyl`u, który jest przygotowany do robienia backflipów, koszt ok. 40000 pln.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mpower
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Wto 20:29, 19 Maj 2009 |
|
Odchudzić? Musiałbyś kupić nowy kadłub z carbonu....jak mówiłem to ogromny koszt a potem zrobienie silnika i specjalne paliwo, nie sądzę aby w Polsce znalazł się ktoś kto chciałby wydać tyle kasy...
Jeśli chodzi o przygotowanie skutera do freeride`u lub wyścigów, napisz ile przeznaczasz na tuning?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kogut evo
Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 20:32, 19 Maj 2009 |
|
od czegos trzeba zaczac lol seria ma za malo mocy i jest za ciezka jedyne co sie da nim zrobic to bareroll albo zejsc pod wode wedlug mnie to powinno byc tyle mocy zeby wyrywalo mi go spod nog(powinien byc tak mocny zebym sie bal na niego wejsc )
mocy nigdy za wiele moj pierwszy motor fazer 1000 samochod evo 340PS pierwszy cros na ktorym jechalem 525cm3
wolal bym zrobic swojego do freestylu niz cos kupowac chyba zebym go sprzedal
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kogut evo
Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 20:36, 19 Maj 2009 |
|
wszystko da sie ogarnac
najpierw jest za duzo a pozniej okazuje sie ze jest za malo mocy wole byc przygotowany
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mpower
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Wto 20:42, 19 Maj 2009 |
|
Twój silnik ma niecałe 800 cc, do freestyl`u używa się silników ponad 1100 cc.
Zbudowanie takiego skutera to koszt ok. 80000 pln!!! Żywotność silnika kilka godzin.
Potem litr paliwa ok. 20 pln, może skończmy dyskusje na ten temat?
Jeśli nie jesteś profesjonalnym freestylerem to wydawanie takiej kasy nie ma sensu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kogut evo
Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 20:45, 19 Maj 2009 |
|
to co ty chcesz sprzedac mi za 40tys???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mpower
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Wto 20:47, 19 Maj 2009 |
|
Najpierw trzeba nauczyć się ogarniać tę moc którą się ma , potem stopniowo się ją zwiększa wraz ze wzrostem własnych umiejętności, to jest moje zdanie.
Pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|