Autor |
Wiadomość |
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 10:49, 20 Cze 2007 |
|
To pytanie głównie do Witka -pewnie- Wsumie mógłbym zadzwońić ale jakby ktoś kiedykolwiek miał podbny problem przynajmniej bedzie wiedział co robić )
Chodzi o to ( oczywiście) skuter ściągnięty z USA trzeba w nim pozmieniac dane na wyswietlaczu ze stóp na metry, z mil na km , z fahrenheitów na celcjiusze. Czy da rade to zrobić samemu czy trzeba to robić przez program serwisowy ( w serwisie) B.U.D.S VCS ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 8:44, 24 Cze 2007 |
|
do roku 2005 istnieje morzliwosc zmiany ustawien .Od roku 2005 wystepuja dwie wersje metryk i cal. Metryk --Europa ,Cal --Ameryka. Nie istnieje mozlwosc zmiany. RXP wersja ameryka UWAGA !!!! w Polsce niema do tego paliwa . Jedyne morzliwe shell 100 oktan . Według norm USA posiada 88 oktan. Tak --- JA WAS PAZDRAWLAJU.
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 14:20, 25 Cze 2007 |
|
bosz- Prosze nie pisz takich rzeczy tu- Bo jeszcze ktoś w to uwierzy!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 8:06, 26 Cze 2007 |
|
Dziuras co jest nie tak. Rozwin mysl
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 9:00, 26 Cze 2007 |
|
Nie wszytko OK tylo czyzby octane nie równał się oktan - poczytaj [link widoczny dla zalogowanych] , wiadome Jest Przynajmniej powinno być DLA Wszytskich i nie raz chyba juŻ o tym wspominałeś że jak lać to tylko lać V-Power Plus, acz kolwiek 98 dla mnie wymagających w zupełności wstarczy( mówie tu o 4T, bo do 2T to wiadomo im wiecej tym lepiej ) A tak odnośnie wątku to w rxp 2006 również da się zmienić dane na zegarach i BÓG mi świadkiem, przy mnie Stańczyk pytał się w zeszłym roku Juniora jak odbieraliśmy Nowiutki skuter po zerówce jak chce miec poustawiane zegary i "Głąb" wybrał celciusz i Mile. ( rozłożyłem rece- po co mu te mile). A według watku z pwctoday da się, kwestjia oprogramowania- którego ponoc jeszcze nie mamy( ale się nie upieram, poczekamy zobaczymy). A najlepsze jest to,że co zadzwonie do " autoryzowanego " serwisu ( za każdym razem innego)sa inne zeznania i inne przyczyny braku możliwości zmiany danych- zastanawiające. Nie wnikam ale jak się tylko uporam z problemem dam znać. A tak przy okazji Witek jak byś nalał olej do rxp-ka sc ( tylko nie bombardiera) co myślisz o olejach Maxima marine pwc 4T, wiesz coś o nich, bo starasznie się nimi zachwycają na forum.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 6:39, 28 Cze 2007 |
|
Ta wiadomosc jest poufna apropo zegarow. A jesli chodzi o paliwo to nalezy porownac specyfikacje paliw .Polskie-USA. Zreszta to nie nasz wymysl tylko najlepszych tunerow silnikow np Franko czy Millera.Oni do budowy silnikow potrzebuja danych o GRAWITACJI PALIWA jakie bedzie urzywane .W naszym kraju nikt otym niema pojecia. Jedyne paliwo na bazie kturego morzna zbudowac limiteda lub super stoka obydwa nie zabardo doprerzone to avgas x bezyna 50x50. Jak niewierzysz to wes telefon i zadzwon do najlepszych .Franko ma nawet kity na paliwo EURPEJSKIE .Zanim zamuwisz kit do tuningu u FACHOWCA powiedz mu gdzie bedzie urzytkowany i na jakim palowie.My prubujemy sie scigac a oni dawno sie scigaja .Urzywaja paliwa o naprawde wysokich oktanach i durzej lotnosci. Jedyne paliwo jakie sie zgadza na całm globie to podobno AVGAS.
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 6:50, 28 Cze 2007 |
|
Zapomniałem o oleju ja bym urzył sntetyka lub polsyntetyka .Fabryka muwi o mineralnym ale to prawdopodobnie ze wzgledu na ekologie poprostu spala sie. Akurat tego oleju nieznam. Ja urzywam Shella i nigdy niemialem z nim problemow ,natomiast z innymi riznie bywalo. Generalnie w dzisiejszych czasach wszystkie sa podobno OK.
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|